söndag 15 mars 2015

LO 2015 - Minna

Så här ett år efter att jag var på Frank Garcias albumkurs så har jag äntligen öppnat de där sex Primas Color Bloom sprayer. Det är kul med sprayer. Det kräver dock lite övning. Primas sprayer är bra på det sättet att man kan både få "prickar" och "fläckar".

Här har jag gjort en LO där jag blivit inspirerad av Veckans Skiss #54. Här är min tolkning.




Utöver sprayerna, har jag hittat både blommor, bling, rubons och bokstäver i mina gömmor.

Här är skissen:

 
 
Ha en fin söndag!


3 kommentarer:

  1. Vilken underbart finstämd layout och sprayet har du lyckats med så bra. Vackert! Tack för att du är med och tolkar VS.

    SvaraRadera
  2. Otroligt fin LO i ljuva färger. Många fina detaljer! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar LO!
    Och jättekul att du är med och deltager! :)
    Kram

    SvaraRadera