tisdag 31 december 2013

LO 2013 - Bidrag till Cili In Papers månadstävling

Cili in Papers har en tävling för "de som älskar mix media" och "för alla andra som vill vara med". Jag får väl ställa mig i kategorin för alla andra som vill vara med. Har införskaffat en massa fina mix mediaprodukter och håller på att bekanta mig med dem. Det här året är väldigt blandat vad gäller pyssel. Rent generellt året då jag pysslade minst fast året då jag började göra LOs! Det får jag nog ändå betrakta som ett "major break through".

Här är mitt bidrag till Cili in Papers månadstävling. Det blir nog årets sista pyssel och bidrag.





Jag har använt modeling paste, akrylfärger, distress ink och dylusions och en stencil från TCW med olika minimönster på. Vita stänk syns inte så bra på vitt - eller hur? ;-) Mönsterarken är från Maja Design. I övrigt lite rubons både text och cirklar.

1 kommentar:

  1. Tack för ditt härliga tävlingsbidrag! Lycka till i tävlingen! :)

    SvaraRadera