söndag 28 juli 2013

LO 2013 - Bidrag till Veckans skiss sommarutmaning, semesterfoto

Vilken fantastisk sommar det har varit! Hittills! Det är nästan så att jag önskar lite regn men det vågar jag inte för en kompis ska måla sitt hus. Då vill man inte ha regn!

Veckans Skiss har slagit till med två sommarutmaningar. Den första ska handla om semester. Ett krav var att vi ska ha tre foton på bilden. Det har jag, även om de sitter ihop! Busar lite!

Så här ser den fina skissen ut.

Så här ser min tolkning ut:



  


Nu ska jag pyssla vidare!

3 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig LO! En riktig färgklick och verkligen ett charmtroll :-)

    SvaraRadera
  2. Helt galet snygg och härlig layout! Tack för ditt finfina bidrag till vår sommarutmaning!

    SvaraRadera
  3. Vilken busig LO. Gillar den skarpt. Tack för ditt fina bidrag till vår sommarutmaning.

    SvaraRadera