måndag 10 juni 2013

LO 2013 - Veckans skiss 23

Tänk att jag lagt till en rubrik som heter LO 2013. Jag brukar ju bara köra kort och år (Kort 2013). Det känns roligt. Ulrikas skiss för veckans skiss var väldigt inspirerande och även hennes tolkning. Det går ju inte att härma rakt av ;-). Minns ni skissen från lördagens blogginlägg? Här är den igen:


Här är min tolkning. Min lille kille fyller 2 år här. Det är några år sedan nu. Nappen åkte faktiskt ut ett par veckor efter då han slog i en tand och tandläkaren sa att han måste sluta med napp.





Ja, jag vet. Jag borde gå en fotokurs. Jag är en riktig kratta på att fotografera. Det är dock inte så lätt när klockan är 21.30.

Ha en fin pysselvecka!

6 kommentarer:

  1. Vilken häftig LO! Kul med alla stjärnor. Tack för ditt fina bidrag till VS!

    SvaraRadera
  2. Fin LO, du behöver inte gå en fotokurs utan bara redigera lite i ett fotoprogram. Jag använder Photoscape som är gratis och lätt att använda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är snäll du Cissi! Tack för tipset! Ska kolla upp!

      Radera
  3. Läcker LO! Gillar färgerna! snyggt med stjärnorna! Tack för ditt fina bidrag till VS!

    SvaraRadera
  4. Jättehärlig LO. Gillar alla dina stjärnor. Tack för ditt fina bidrag denna veckan.

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Jag gillar verkligen hur du löste cirkeln med stjärnorna. Fina färger, clean och simple. Det syns att du har inspirerats av skissen, Tack för ditt bidrag till VS /Jennie

    SvaraRadera