måndag 13 maj 2013

Ny kategori - Förvaring

Jag har ju under en lång tid försökt att rensa, slänga, sortera och hitta nya lösningar till mitt pysselrum. Nu tänkte jag börja visa hur jag har gjort. Hittills! Det känns som om det aldrig riktigt blir klart.

Det här är det senaste jag gjort. Blomsterförvaring. Vet inte hur många lådor, askar, påsar jag hade... Nu har jag dessa istället. Tycker att det blev överskådligt. Får se om jag använder annat än körsbärsblommor och rosor nu. De låg ju överst tidigare.


Jag har hittat de på Clas Ohlson.

Ha en fin pysselvecka!

4 kommentarer:

  1. Smarta lådor men jag kunde inte hitta dem på Clas Ohlsons hemsida. Vet du vad de heter?

    SvaraRadera
  2. Hej Cissi!

    De finns under en annan förvaringsbox. Artikelnumret för den vita är 34-1912-4. Den kostar 79 kronor. Hoppas det hjälper dig!

    Kram N.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig förvaringslåda - gillar jättemycket!! :D Synd att jag redan har praktiska lådor, annars hade jag varit sugen på dessa... ;)

    SvaraRadera
  4. Dom där var ju riktigt snygga. Synd bara att det inte är plånboksläge att byta förvaring just nu.

    /Mien

    SvaraRadera