tisdag 26 mars 2013

Kort 2013 - Tufft, rosa och bling

Det är ju bedrövligt vad dålig jag är på att visa mina alster just nu. Det är ju också bedrövligt vad dålig jag är på att skapa alster just nu. Undrar just vad jag ska skylla på? Jag håller för närvarande på att omorganisera mitt pysselrum. Rensa, slänga och sortera. Det är ett stort projekt och välbehövligt. Efter att ha degraderats ned till bottenvåningen och bara några få kvadratmeter så måste jag tänka om. Det går ju inte att ha lika mycket grejer som när man har 15 kvadratmeter.

Här är iallafall ett kort som jag gjorde till en utmaning på FB. Maiden Kerstin efterlyste kort som skulle vara tuffa, rosa och bling-iga. Sonen E har ärvt moderns kärlek för döskallar och annat läskigt.



Det är även min bloggvecka på Scrapparazzi. Kika gärna in i bloggen och få lite påskinspiration.

Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar