söndag 26 juni 2011

Svensk Scrapbookings Midsommarcrop 2011

Här är alla mina bidrag till Svensk Scrapbookings Midsommarcrop 2011. I och med att jag har gjort A-L-L-A utmaningarna så har jag möjlighet att bli Midsommarbrud!

Kategori LO

LO 1 - Skiss


LO 2 - Tyg


LO 3 - Sommarkärlek


LO 4 - Korsord


LO 5 - 7 av något


Kategori Kort

Kort 1 - Skiss


Kort 2 - Inbjudan till sommarfest


Kort 3 - Färgutmaning


Kort 4 - Vykort


Kort 5 - Glass


Kategori Alter

Alter 1 - Blombukett


Alter 2 - Jordgubbslåda


Alter 3 - Midsommarstång


Kvällsutmaningarna

Kvällsutmaningarna har jag publicerat i ett tidigare inlägg.

LO


Kort


Jag har skapat 15 alster under midsommarhelgen. Nu skall jag städa pysselrummet. Det behövs... Ha en underbar vecka! Tack för att du kikade in!!!

7 kommentarer:

  1. Men SHIT va impad jag e!!!! :-)
    Helt fantastiskt att du gjort alla utmaningarna!! Jag vet ju vem jag ska rösta på till titeln midsommarbrud!!!
    "Kladdigt" är solklar favorit - underbar!!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Men jissus vad du har jobbat på! Heja dig, Nina!

    SvaraRadera
  3. Heeeeeeeeeelt underbara alster allihop! Röstar jag med, japp, hehe, basåruvet. ;)

    SvaraRadera
  4. Helt otroligt! Och superfina är de också - allihop! Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Wow, sååå många snygga alster. Helt underbart att en småbarnsmamma kan hinna allt detta!

    SvaraRadera
  6. Nina! Du har scrappat LOs! Va härligt att se och vad fina dom var. :-) Ha en fin sommar!
    Kram / MariaC

    SvaraRadera