onsdag 22 juni 2011

Midsommarcrop - Kvällsutmaning LO

Jag har gjort kvällsutmaningarna i Svensk Scrapbookings Midsommarcrop, jag som inte ens gör LOs...

Här är annonsen som vi skall inspireras av.


Här är mitt bidrag:


I den här utmaningen fastnade jag för orden: Midsommarafton - traditionen lever vidare. Det är vårt hus. Det är byggt 1918. Vi fick en diskett av de förra ägarna med bilder. Jag har använt en bild från Midsommarafton 1963 (jag var ej född då...). Huset var utsmyckat med björkris. Förstukvisten finns inte kvar, ej heller den fina rabatten till höger i bild. Vi flyttade in 2004 och har försökt att återställa så mycket som möjligt av huset så att traditionen skall kunna leva vidare.

Glad Midsommar!

1 kommentar:

  1. Å vad skoj med en LO! Superfint!! :-)
    Ha en trevlig midsommar!
    Kram

    SvaraRadera