söndag 8 augusti 2010

Utmaning 2010 - Skapa med det pysselmaterial som jag har!

Den här utmaningen har jag sett på flera fina bloggar:

* Jag ska skapa 100 alster.
* Det kan vara vilken typ av pyssel som helst, LOs, kortmakeri, decoupage, altrat, pärlor, etc.
* Jag får inte köpa mer pysselmaterial innan dessa 100 alster är gjorda. Undantag är dock lim och tejp.

Önska mig lycka till för jag kommer behöva det.

OBS! Detta är inte en officiell utmaning utan var och en får sätta sina egna regler. För mig är 100 alster utan shopping en utmaning. För någon annan kanske det är 10, 50 eller 500.

Hänger du på???

4 kommentarer:

  1. Jepp! Lets rock n roll liksom!! :-)

    SvaraRadera
  2. Heja dig!
    Jag skulle verkligen behöva anta den utmaningen... Fast först behöver jag komma ner till skrivbordsytan. :\

    SvaraRadera