onsdag 18 augusti 2010

100 alster utan shopping - Lägesrapport

Kan jag göra 100 alster utan att shoppa? Ja, det är klart jag kan! Är det roligt? Nja, fast det går enklare än jag initialt hade vågat hoppas på. Igår kväll gjorde jag grunden till fyra julkort som jag i morse färdigställde. Det blir nog årets utskick av julkort till nära och kära. Ett tag var jag med i en utmaning att göra julkort året runt. Det gick bra fram till april-maj men sedan började det ta emot i juni-juli. Nu är det augusti och jag har en himla massa julpapper och det är väl lika bra att börja beta av dem innan jag köper nya i år. Ja, jag räknar med att vara klar före jul.
Nu har jag gjort en femtedel (1/5). Jag kommer att publicera alla alster på ett eller annat sätt så att ni ser att jag verkligen har skapat 100 alster.

Å bilen går bra...

1 kommentar: