måndag 28 juni 2010

Altrat 2010 - Vas för små blommor

Jag var på lunch med en kompis i förra veckan på Rosendals trädgård på Djurgården. Det är ett ställe som jag verkligen rekommenderar, en oas i storstan. Där hade de små söta flaskor och burkar med blommor i. De var odekorerade. Jag fick en idé och här är resultatet.





Jag har tagit en liten saftflaska och dekorerat med spets, band, blommor, metalltråd och charms. Det tog inte många minuter... en snabb present eller lösning för små blommor. Ibland får man ju små blommor i present, särskilt av barn som plockar...

2 kommentarer:

  1. Den är ju så ljuvlig och bedårande. Vilken härlig idé, Nina. Behöver nog göpra nån liten jag med. :D Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Vacker kreation!

    Som vanligt!

    Såg du att jag vann en tävling i kategorin "annorlunda kortvikning" med den jag fick lära mig på din kurs förresten? Det var ett bröllopsdags kort till min mamma

    Ha en fin sommar,

    Charlotta

    SvaraRadera