lördag 19 juni 2010

Altrat 2010 - Love

Idag är det bröllop. Åh vad underbart! Jag sitter bänkad framför TVn.
Här är mitt bidrag till Pysslotekets bröllopstävling "Tårtig Bröllopsyra" .













Jag har valt att göra en tårtbit. Färgerna går i bröllopstoner. Blått, creme, guld, grönt och vitt. Asken är målad i ljusblått. Sedan har jag klätt den med Pysselgummans serie Romanza. Runt locket har jag klistrat fast en spets och i spetsen har jag trätt en guldtråd. Vid spetsen har jag trätt i en ring och en handmade-charm. Blomsterarrangemanget på locket domineras av Prima Marketing. Jag har smygit in lite guldtrassel som man oftast använder till blomsterdekorationer. Jag har valt att bara skriva Love och dra ut lite glitterlim runt. Fjärilarna har jag stansat ut i guldkartong. Bling bling måste det finnas på varje alster.

1 kommentar:

  1. Å vilken läcker tårtbit!! :-)
    Tack för en jättetrevlig pysseldag - så skoj att lära känna nya scrapnördar!! :-)
    Massa skojsigt fanns det i din blogg åxå - kommer att hälsa på ofta!
    Kram

    SvaraRadera