fredag 16 april 2010

Gäst-DT för Pyssloteket

Här kommer veckans bidrag, en ask i svart och vitt. Jag hade en tanke att det skulle vara till en killkompis.





Till asken har jag använt bokstavsmönstrat papper från DCWV. Det är en origamivikning som görs utan sax och lim. Blommorna var vita från början. De har jag stämplat med en stämpel från Tim Holtz (biljetter). Jag använde Distress Ink svart. Dekorerade respektive blomma med en fyrkantig bling bling. Fotoremsan är från Tim Holtz sortiment. Den säljs på rulle, som en negativrulle. Jag har inte skrivit någon text ännu. Det kommer senare. Då det mönstrade arket var rätt så tjockt tycker jag inte att kanterna på asken blev så fina så jag dekorerade dem med en bit svart papper, här med hål men det går att använda vad som helst.

Allt material finns hos Pyssloteket.

1 kommentar:

  1. Verkligen läcker ask, Nina. Du är grym på dem. Måste lära mig hur man gör en. Kram på dig. :D

    SvaraRadera