söndag 28 februari 2010

Ask 2010 - Grattis

Den här askvarianten har jag lärt mig vika av Inkidos Lise-Lotte. Den går att variera hur mycket som helst. Mönstrade ark är från Inkido, likaså fjärilsstämpeln. Jag har använt mig av Colorbox Chalk "Dark brown". Embossat med Inkidos "Klar". Spellbinders "Label One". Grattisbokstäverna är från AdornIt. Glitterlimmet som jag dekorerat med är Stickles "Platinum". Stygnen är maskinsöm. Stämpeln "Handgjort av" kommer från Forma Hantverk. Inuti asken har jag använt mig av samma fjäril och använt tårtpapper som kantdekoration. Asken skall fyllas med godis och så får vi se vem som får den i födelsedagspresent...








3 kommentarer:

  1. Bara asken är ju godis nog.
    hälsn Annette

    SvaraRadera
  2. Hihi....jag tror jag vet vem som kommer få asken....
    Passar som handen i handsken! ;)
    Kommer att höra av mej till dig så fort jag får tid. Promise!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka många fina saker du har gjort!

    Det visste jag i och för sig fast jag hade bara inte kollat bloggen...

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera